2015. december 25., péntek

Quesadilla

Tegnap a fiamtól kaptam egy tortilla prést. Már rég óta vágytam rá és most megkaptam! 
Már tegnap este a vacsora  kipróbáltam és nem csak nekem ízlett, hanem a férjem is azt mondta, hogy reggelire is  quesadillat kér. 
A quesadilla a tortilla lap között lévő olvasztott sajtról kapta a nevét.
A tortilla készítése ezzel a préssel gyerekjáték. Persze ehhez speciális kukoricaliszt szükséges. A normál kukoricaliszttel ezt nem lehet elkészíteni.
A speciális kukoricaliszthez csak egy csipet só kell és meleg víz. A tésztát összegyúrtam, majd golyókat formáztam belőle.


Ez a tortilla prés.


Egy nylonzacskót szétvágtam, ráterítettem a prés aljára, erre jött a tészta golyó, tetejére a zacskó másik oldala, majd rácsuktam a prést és már kész is volt a kinyújtott tészta.


Felforrósított öntöttvas lapon megsütöttem az egyik oldalát, 


majd a másik oldalát.


Ezután sajtot, paradicsomot, salátalevelet, majonézt és kevés sonkát tettem rá, majd félbehajtottam és addig sütöttem, amíg megolvadt közte a sajt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése